vrijdag

Zo krijg je je ex terug!!

Hallo, mijn naam is Martijn, welkom op mijn blog!
Ik wil graag mijn verhaal met je delen en misschien iemand helpen die zich net zo hulpeloos voelt als ik zes maanden geleden... Of je nu een meisje of een jongen bent, ik denk dat ik je kan helpen.
Zie je, ik was hopeloos verliefd op mijn ex..
We hadden elkaar ontmoet bij de sportschool in de buurt, en het klikte meteen, weet je? We hadden zoveel lol samen, en alles leek geweldig!! Ik was de gelukkigste man op aarde! Zo voelde het in ieder geval.. :)
Maar toen, plotseling, gebeurde het. Ze begon zich vreemd te gedragen, weet je? Alsof ze er niet bij was met haar gedachten. Alsof ze dacht aan iets anders. Of aan iemand anders :(
En, waar ik later achter kwam, ik deed alle VERKEERDE dingen. Ik vroeg haar wat er aan de hand was, ik vroeg om vergeving zelfs al had ik niets verkeerd gedaan, ik bleef aandringen… Na een tijdje nam ze haar telefoon niet meer op.
En ik maakte nog meer fouten. Ik wachtte haar op bij haar werk, of bij het kleine café in de straat tegenover haar appartement. Wat een loser hé? Maar ik was smoorverliefd, en mijn leven was het niet waard als ik niet bij haar kon zijn…
Op een avond zat ik thuis, en ik voelde me verschrikkelijk. Ik zette mijn computer aan om mezelf af te leiden, voor ik iets stoms zou doen. Net als gewoonlijk bekeek ik haar Facebook profiel, en ik kwam erachter dat ze me had geunfriend… f*ck!
Maar deze avond veranderde alles. Ik belandde op een forum in de VS over het terugkrijgen van je ex-vriendin. Niet dat ik geloofde dat ik een kans maakte, maar goed.
 Er was een jongen die liep op te scheppen over hoe hij zijn vriendin terug had gekregen nadat hij was VREEMDGEGAAN!! Kun je dat geloven?? Dan heb je iemand zoals ik, die zijn vriendin goed en met respect behandeld, en ik krijg niet eens de kans om met haar te praten, en deze gast krijgt zijn ex terug nadat hij is vreemdgegaan!
Maar er was iets anders dat mijn leven veranderde die avond..
 Hij had het over een systeem dat hem had geholpen, een systeem dat hij online had gevonden. Hetzelfde systeem dat meer dan 50.000 mensen over de hele wereld had geholpen, zowel mannen als vrouwen (trouwens, de meesten van hen waren niet vreemdgegaan :) )
Dat is hoe ik uiteindelijk op Tdub’s site terecht kwam. Tdub is een man in de States die in verschillende landen over de hele wereld heeft gewoond, en op veel plekken in de Verenigde Staten (zijn site is in het Engels, maar heel makkelijk te begrijpen).
En hij is wat je nu een people person noemt. Hij heeft heel veel mensen ontmoet, en iedereen leek hem vragen te stellen over hun relaties want hij had een uniek talent om met dergelijke problemen om te gaan. Hij had een heel ongebruikelijke methode om een ex terug te krijgen, en op zijn website staat een verzameling aan brieven en video’s van tevreden klanten.
  Ik begon geïnteresseerd te raken. Hij had een ‘niet tevreden, geld terug’ garantie, dus ik bedacht me dat ik niets te verliezen had. Het systeem kostte slechts 39 dollar met de korting, dus ik besloot het uit te proberen.
 Als hij me goed advies kon geven over hoe ik met mijn situatie om moest gaan dan was het elke cent waard! Ik betaalde met mijn creditcard en kreeg toegang tot het systeem. Ik begon meteen te downloaden. Het bleek een geweldig boek te zijn (een e-book, dat je op je computer kunt lezen of kunt uitprinten) en diezelfde avond nog voelde ik me veel beter door het gebruiken van zijn “fast forward techniek” op pagina 13 :)
Na een paar weken kreeg ik een e-mail van mijn ex!!
Eerst wilde ze haar telefoon niet eens opnemen, en nu e-mailde ze me! Ik wou dat ik je kon vertellen dat we weer samen zijn, maar zover is het nog niet.
 Maar ik weet zeker dat we op een gegeven moment weer samen komen. We hebben volgende week zelfs afgesproken, wens me succes! Maar goed, genoeg over mij.

Klik hier om meer te lezen over Tdub’s systeem. Wie weet, veranderd hij jouw leven ook :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten